Шановні учасники Корпоративного недержавного пенсійного фонду Національного банку України!
22 квітня 2020 року

Ми розуміємо, що у зв’язку з введенням карантинних заходів з метою запобігання поширенню на території України COVID-19, у вас можуть виникати питання про стан активів Корпоративного недержавного пенсійного фонду (далі ‒ Фонд), виплати й можливість доступу до послуг Фонду. Запевняємо, що Фонд у період карантину функціонує в штатному режимі та продовжує надавати свої послуги. Отже ви можете розраховувати на те, що Фонд і надалі здійснюватиме ваші пенсійні виплати вчасно.

Для вашої зручності, ми зібрали й наводимо за посиланням відповіді на запитання, які ми отримуємо від учасників Фонду.

Пропонуємо також ознайомитися з коментарем директора Департаменту з управління діяльністю КНПФ НБУ щодо стану активів та фінансових результатів діяльності Фонду у зверненні.

Звертаємо вашу увагу, що сайт Фонду містить також щомісячну звітність, а також пояснення до неї, які допоможуть вам краще зрозуміти роботу Фонду.

Ми цінуємо вашу витримку під час карантинних заходів. У свою чергу, ми й надалі триматимемо вас у курсі подій, розміщуючи актуальну інформацію на сайті Фонду та надаючи оперативні відповіді на ваші запити.

Незважаючи на те, що персональне подання документів тимчасово призупинено для захисту здоров’я учасників і працівників, є багато інших шляхів зв’язку з нами.

Зокрема, направити документи до Фонду ви можете таким чином:

  • за допомогою системи електронного документообігу через персональний кабінет учасника;
  • електронною поштою на адресу: knpf.nbu@bank.gov.ua;
  • поштою на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.

Нагадуємо, що для вас також працює безкоштовна гаряча лінія Фонду: 0 800 505 180 (у робочий час).

Ми працюємо для вас!

Відгуки та пропозиції щодо :