- Отримати виписку з рахунку
- Повідомити про зміну персональних данних
- Розпочати отримувати виплати пенсії на визначений строк
- Змінити банківські реквізити для отримання недержавної пенсії
- Укласти з Фондом пенсійний контракт особисто
- Здійснити пенсійний внесок на свій рахунок
- Отримати інформацію чи підлягає пенсійний внесок та пенсійні виплати оподаткуванню
- Отримати інформацію, в які активи інвестуються кошти учасників
- Отримати інформацію щодо результатів діяльності Фонду
- Отримати інформацію як отримати податкову знижку, якщо я самостійно перераховую пенсійні внески на свою користь
- Архів документів
- Записатися на зустріч з представником Фонду
З 29 грудня 2016 року для учасників Корпоративного недержавного пенсійного фонду НБУ запрацювала нова послуга – «Персональний кабінет учасника». За допомогою Персонального кабінету Ви можете у будь-який час перевірити стан свого індивідуального пенсійного рахунку онлайн та, у разі необхідності, роздруковувати виписку.
Персональний кабінет доступний як у корпоративній мережі НБУ, так і в мережі Інтернет, адреса ресурсу – https://personal-knpf.bank.gov.ua.
Для початку користування потрібна реєстрація. Щоб її пройти, введіть код авторизації, який Ви отримали від КНПФ НБУ. Якщо Ви ще не отримали код авторизації, напишіть відповідний запит на [email protected].
Для входу до Персонального кабінету необхідно:
- У полі «Код авторизації» ввести код, отриманий від КНПФ НБУ. Веб-портал перевірить правильність введення коду, після чого стануть доступними для заповнення інші поля.
- Заповнити реєстраційну форму та отримати підтвердження реєстрації на вказану під час реєстрації електронну адресу.
Після цього Ви зможете в будь-який час та будь-де перевіряти стан свого індивідуального пенсійного рахунку, використовуючи для входу до персонального кабінету особистий логін та пароль.
У разі потреби Ви зможете скористатися послугою відновлення паролю. На вашу електронну адресу буде надіслано новий пароль, який необхідно буде змінити при першому вході до Персонального кабінету. Змінити пароль та електронну адресу також можна у будь-який час у меню «Налаштування» Персонального кабінету.
Після завершення роботи з Веб-порталом, необхідно вийти із Персонального кабінету.
Бажаємо вам приємного користування новим сервісом!