- Отримати виписку з рахунку
- Повідомити про зміну персональних данних
- Розпочати отримувати виплати пенсії на визначений строк
- Змінити банківські реквізити для отримання недержавної пенсії
- Укласти з Фондом пенсійний контракт особисто
- Здійснити пенсійний внесок на свій рахунок
- Отримати інформацію чи підлягає пенсійний внесок та пенсійні виплати оподаткуванню
- Отримати інформацію, в які активи інвестуються кошти учасників
- Отримати інформацію щодо результатів діяльності Фонду
- Отримати інформацію як отримати податкову знижку, якщо я самостійно перераховую пенсійні внески на свою користь
- Архів документів
- Записатися на зустріч з представником Фонду
Повідомляємо, що відбулося чергове щорічне зовнішнє незалежне опитування учасників Фонду, передбачене Стратегією КНПФ НБУ 2017-2022.
Опитування тривало з 30 жовтня по 6 листопада 2020 року. Його здійснював міжнародний дослідницький холдинг 4Service Holdings GmbH в особі дочірньої компанії в Україні, ТОВ «Форсервіс ЮА Сейлз».
Участь в питуванні взяли 1 200 учасників Фонду. Респонденти відповіли на запитання стосовно прозорості діяльності Фонду, якості його послуг, а також оцінили об’єктивність та повноту інформації, яку надає Фонд.
Порівняно з попередніми опитуваннями, було додано нове запитання, а саме, чи задоволені учасники тим, як Національний банк України здійснює управління активами Фонду.
За результатами відповідей, які є анонімними, можна зробити такі висновки:
- переважна більшість учасників опитування визнали діяльність Фонду прозорою;
- інформація про діяльність Фонду, на думку учасників, є повною, об’єктивною, подається в зручному та зрозумілому форматі;
- значна кількість учасників опитування користується сервісами Фонду;
- 75% учасників опитування задоволені тим, як НБУ здійснює управління активами.
Ознайомитися з докладними результатами опитування можна, переглянувши презентацію.
Департамент з управління діяльністю КНПФ НБУ щиро дякує всім учасникам Фонду, які взяли участь в опитуванні!
Як і в минулі роки, за підсумками опитування, на підставі побажань учасників Департамент складе перелік завдань для подальшого підвищення якості послуг, що надає Фонд, і забезпечення ефективнішої комунікації з вами, його учасниками.
З повагою,
Департамент з управління діяльністю КНПФ НБУ