Мені необхідно
- Отримати виписку з рахунку
- Повідомити про зміну персональних данних
- Розпочати отримувати виплати пенсії на визначений строк
- Змінити банківські реквізити для отримання недержавної пенсії
- Укласти з Фондом пенсійний контракт особисто
- Здійснити пенсійний внесок на свій рахунок
- Отримати інформацію чи підлягає пенсійний внесок та пенсійні виплати оподаткуванню
- Отримати інформацію, в які активи інвестуються кошти учасників
- Отримати інформацію щодо результатів діяльності Фонду
- Отримати інформацію як отримати податкову знижку, якщо я самостійно перераховую пенсійні внески на свою користь
- Архів документів
- Записатися на зустріч з представником Фонду
Виїзд на ПМЖ
Як отримати виплату у випадку виїзду на постійне місце проживання за кордон
З метою отримання одноразової пенсійної виплати, підставою для якої є виїзду учасника фонду на постійне проживання за межі України подаються наступні документи:
- Заяву щодо отримання одноразової пенсійної виплати;
- Підтверджувальний документ.
Підтверджувальним документом є паспорт громадянина України, в якому проставлено штамп про оформлення виїзду за кордон на постійне проживання. Подається оригінал підтверджувального документа або належним чином оформлена копія. - Копія паспорта громадянина України, яка засвідчена Вашим підписом із зазначенням «З оригіналом згідно».
Паспорт громадянина України:
- у формі книжечки подаються копії: 1-ї, 2-ї, 5-аї, 6-ї сторінки /у разі наявності другої фотографії/ та сторінки з місцем проживання;
- у формі картки «Паспорт громадянина України (ID)» подається копія засвідчена Вашим підписом із зазначенням «З оригіналом згідно» та копія довідки про реєстрацію місця проживання, засвідчена Вашим підписом із зазначенням «З оригіналом згідно». - Анкета-опитувальник фізичної особи-клієнта (згідно Закону України від 6 грудня 2019 року № 361-IX Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення) (формується разом з вищезазначеною заявою);
- Довідка про відкриття рахунку в українському банку (картка реквізитів).
Роздрукована та підписана заява разом із зазначеними документами подається до Департаменту в зручний для Вас спосіб: особисто або через представника (повинен мати при собі нотаріально завірене доручення, якщо підписує і подає документи представник), або направити документи засобами поштового зв'язку.
Важливо!
Законом України «Про порядок виїзду з України і в'їзду в Україну громадян України» визначено, що порядок оформлення документів для постійного проживання громадян України за кордоном, здійснюється відповідно до:
Порядку провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово, затверджений наказом Міністрерства закордонних справ України від 22.12.2017 № 573 .
Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання, затверджений наказом Міністерства внутрішніх справ України від 16.08.2016 № 816 .