Розширено перелік можливостей Персонального кабінету учасника Корпоративного недержавного пенсійного фонду Національного банку України (Фонд)
25 лютого 2021 року

Департамент з управління діяльністю КНПФ НБУ ретельно розглядає пропозиції учасників Фонду щодо поліпшення його діяльності, зібрані за результатами щорічних опитувань, аналізує технічну можливість та вигоди учасників від їхньої реалізації, складає план упровадження нових сервісів та втілює його протягом наступного року.

Так, за підсумками опитування учасників, проведеного торік, Департамент розширив можливості Персонального кабінету учасника (адреса ресурсу – https://personal-knpf.bank.gov.ua).

  • Додано статистику про рух коштів на індивідуальному пенсійному рахунку у вигляді графічних зображень (закладка «Рух коштів» у Персональному кабінеті).
  • Збільшено кількість видів електронних документів, які учасник може подавати до Фонду (документи для новоприйнятих учасників та заява на закриття індивідуального пенсійного контракту).
  • Спрощено процедуру сплати пенсійних внесків: відтепер їх можна сплачувати за допомогою QR-коду.
  • Надано можливість новоприйнятим учасникам Фонду отримувати свої примірники документів про участь у Фонді в електронному вигляді.
  • Реалізовано можливість автоматичної передачі до СЕД АСКОД заяв, які учасник подає до Фонду в Персональному кабінеті.
  • Створено можливість відправлення push-повідомлень учасникам.

Проста система навігації дасть змогу швидко знаходити потрібну інформацію і здійснювати необхідні операції.

Відгуки й пропозиції щодо якості обслуговування та діяльності Фонду надсилайте на електронну адресу knpf.nbu@bank.gov.ua.

 

Відгуки та пропозиції щодо :